27 Haziran 2009 Cumartesi

Beach&Pool yarışması sonuçlandı

Bölümümüz öğrencilerinden Doğanberk Demir, The Design Institution tarafından düzenlenen profesyonel ve öğrenci katılımına açık Beach&Pool yarışmasında "Bubble" isimli projesiyle mansiyon ödülü kazandı.
Plaj, deniz kenarı, yüzme havuzu ortamlarında kullanılabilecek mobilya ve aksesuar tasarımına yönelik olan yarışmaya katılan tüm projeleri, kazananları ve jüri yorumlarını incelemek için lütfen tıklayınız.

Doğanberk'in projesi Bubble ve açıklaması:
"Contemporary Furniture Design dersinin ilk teslimi The Design Institution tarafından düzenlenen Beach & Pool yarışmasına yönelikti. Yarışmada su ve çevresinde kullanılacak ürünler isteniyordu. Öncelikle şişme mobilyaları araştırdım daha sonra deniz üzerinde kullanılacak bir ürün tasarlamaya karar verdim. Bu ürünü olabildiğince yalın tutmaya çalıştım. Tasarımı kullanım alanı nedeniyle gece ve gündüz olarak ele aldım ve gündüz oturma elemanı olarak kullanılan ürünün gece aydınlatmaya dönüşmesine karar verdim. Tasarım ortaya çıktıktan sonraki kısa sürede ürünün detaylandırılması ve sunum hazırlanılmasının birlikte yürüdüğünü söyleyebilirim."

Proje için jüri yorumları:
Jeannette Altherr: "Beautiful, allows fun and compositions... ".
Constantin Wortmann: "Simple, nice, well working…".
Helen Kontouris: "A nice idea to have singular pods so that multiple people can use them even if they are not acquainted. Also nice edition of the illumination at night".
Jeff Miller: "Practical bubble light".
Harry & Camila: "Fascinating, especially at night, as a goal to reach".
Kendisini tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz.

Hiç yorum yok: