25 Mayıs 2008 Pazar

İTÜ Takı Tasarımı Platformu İlk Etkinliğini Gerçekleştirdi


İTÜ Endüstri Ürünü Takı ve Aksesuar Tasarımı II. Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı kapsamında oluşturulan İTÜ Takı Tasarımı Platformunun ilk etkinliği 24 Mayıs 2008, Cumartesi tarihinde İTÜ Taşkışla Binası Salon 127'de "Türkiye'de Takı Tasarımı Eğitimi" konulu bir panel ve sonrasında forum ile gerçekleştirildi.
İTÜ EÜTB adına Bölüm Başkan Yardımcısı Yrd.Doç.Dr. Şebnem Timur Öğüt'ün açılış konuşması ile başlayan program, moderatörlüğünü İTÜ Endüstri Ürünü Takı ve Aksesuar Tasarımı II. Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı Koordinatöru Doç.Dr. Özlem Er'in yaptığı panel ile devam etti.
Prof.Dr. Nigan Bayazıt (İTÜ Endustri Urunleri Tasarımı Bölümü emekli öğretim uyesi, Favori Altın Akademisi Koordinatöru), Sefa Baykal (Marmara Universitesi Teknik Bilimler Meslek Yuksek Okulu Uygulamalı Takı Teknolojisi Programı öğretim görevlisi, Baykal Gumuş El Sanatları Ltd. Şirketi kurucusu), Ela Cindoruk (Ela Cindoruk-Nazan Pak Tasarım Studyosu kurucusu ve İTU EUTB yarı zamanlı öğretim görevlisi), Yıldız Gerdan (Balıkesir Universitesi Dursunbey Meslek Yuksek Okulu öğretim görevlisi, Prof.Dr. Sezai Kırıkoğlu (İTU Maden Fakultesi Jeoloji Muhendisliği Bölumu öğretim uyesi), Dr. Selami Özel (Favori Kuyumculuk YK Başkanı) ve Nazan Pak'ın (Ela Cindoruk-Nazan Pak Tasarım Studyosu kurucusu ve İTÜ EÜTB yarı zamanlı öğretim görevlisi) konuşmacı olarak katıldıkları panelde Türkiye'de takı tasarımı eğitimi farklı yönleriyle ele alındı.
Diğer ayrıntılar ve resimler için tıklayınız.

Hiç yorum yok: